poniedziałek, 27 czerwca 2011

YO!
Co tam u was.? Sorry, ale dawno nie pisałam. 6 klasa to wieele problemów. Testy , egzaminy i inne bzdury. w tym test 6 klas (29 pkt, łeee.!)
A teraz gimnazjum. nie mogło by być tylko 6 klas.? nie bylibyśmy bardzo bystrzy, ale było by lepiej.
A może nie. wybaczcie nie myślę zdrowo. Szajba mi odbija, a podobno z wiekiem się poważnieje, czy jakoś taak. Ja z wiekiem głupieje ; ]. Nie uważam żeby to było coś złego. Ja to kocham <hahah>
Wreszcie mamy wakacje. A po wakacjach , to głupie gimnazjum. Beeee .! Będę tęsknić za moją starą klasą.!
Chyba , że poznam jakiegoś fajnego chłopaka, to wtedy mogę się bez niej obejść ; D
Dobija mnie tylko myśl, że mogę nie zdać. Bo jak zwykle nie mam zamiaru się uczyć xd
Gdzieś jedziecie na wakacje.? Ja jadę nad morzę, z tego co wiem Ewa już pojechała. Nie spędzam z dziewczynami za dużo czasu, bo nie mogę znieść towarzystwa <cenzura>. kiedyś powiem bez cenzury ; ]
Nie ciągnie mnie na tamto podwórko. Wolę grać w nogę z chłopakami z osiedla. 
Piszcie komentarze i odwiedzajcie nasz blog, bo inaczej bedziemy płakać : [ 
Papa .!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz