Sprawdźcie ten link:
http://mesajahijegofani.blogspot.com/
środa, 27 lipca 2011
poniedziałek, 27 czerwca 2011
YO!
Co tam u was.? Sorry, ale dawno nie pisałam. 6 klasa to wieele problemów. Testy , egzaminy i inne bzdury. w tym test 6 klas (29 pkt, łeee.!)
A teraz gimnazjum. nie mogło by być tylko 6 klas.? nie bylibyśmy bardzo bystrzy, ale było by lepiej.
A może nie. wybaczcie nie myślę zdrowo. Szajba mi odbija, a podobno z wiekiem się poważnieje, czy jakoś taak. Ja z wiekiem głupieje ; ]. Nie uważam żeby to było coś złego. Ja to kocham <hahah>
Wreszcie mamy wakacje. A po wakacjach , to głupie gimnazjum. Beeee .! Będę tęsknić za moją starą klasą.!
Chyba , że poznam jakiegoś fajnego chłopaka, to wtedy mogę się bez niej obejść ; D
Dobija mnie tylko myśl, że mogę nie zdać. Bo jak zwykle nie mam zamiaru się uczyć xd
Gdzieś jedziecie na wakacje.? Ja jadę nad morzę, z tego co wiem Ewa już pojechała. Nie spędzam z dziewczynami za dużo czasu, bo nie mogę znieść towarzystwa <cenzura>. kiedyś powiem bez cenzury ; ]
Nie ciągnie mnie na tamto podwórko. Wolę grać w nogę z chłopakami z osiedla.
Piszcie komentarze i odwiedzajcie nasz blog, bo inaczej bedziemy płakać : [
Papa .!
środa, 6 kwietnia 2011
Sory!!!
Sory ,że tak dawno nie pisałam ale nie mogłam wchodzic na kompa .Wczoraj miałam egzamin 6 kl razem z Gosią. Obiecuje ,że przez najbliższy tydzień bede pisac ale plis piszcie w komentarzach ... A tak wogóle to co nowego u was?
środa, 16 lutego 2011
Po walentynkach!!!
Co tam u was???Jak tam po walentynka!!!Dostaliście coś bo ja niestety nic:-/ Zato mam ferie wreszczie troche odpoczne od nauki!!!
wtorek, 25 stycznia 2011
Polecam
Mam dla was link na bloga koleżanki, ale nie zapomnijcie o nas:
Kupiliście już coś komuś na walentynki?

Tam przeczytacie o jej życiu. I o problemach.
Jesteście spoko
Siema
Sory, że dawno nie pisałam dużo nauki. Tak samo Ewa i Gosia, które pisały ostatnio próbny test 6 klas.
PS Pozdro od mojej klasy ;-)
PS Pozdro od mojej klasy ;-)
sobota, 22 stycznia 2011
Niedługo walentynki!!!
Wiecie ,że niedługo walentynki . Ja osobiście zabardzo ich nie lubie ponieważto święto dla zakochanych ja ja żadnego chłopaka nie mam.Jestem ciekawa gdzie się wybieracie na walentynki???Bo ja ide chyba na dyskoteke szkolną .
Pewnie żadnej walentynki nie dostane ale jak wy byście jakąś dostali to dajcie znać !!!
Hej co u was???
Co tam u was? Bo u mnie po staremu i znowu ta szkoła !!! Jaki jest wasz ulubiony przedmiot? Mój to w-f.
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)