piątek, 31 grudnia 2010

Dziś Ssylwester !

Jeśli jeszcze petard masz
to je zapal- czadu dasz!
Bo przypadkiem jedna chwilka
może zmienić się w motylka
i odlecieć byle gdzie
pozbawiając marzeń Cię.
Więc je spełniaj po troszeczku
i nie marnuj ich koteczku,
bo spełnione twe ambicje
Nowy Rok skończą pomyślnie.
Bo w Sylwester- magii czas,
mogą spełnić się raz, raz...

Do Siego Roku 2011
życzy
cała załoga Szalonych Bf'ek
Gosia, Marts, Ewa

czwartek, 30 grudnia 2010

Jutro szylwestwer!!!

Wreszcie ktoś pisze i jest nas coraz więcej , a już myślałam ,że będzie koniec z blogiem .Jutro jest sylwester gdzie się wybieraciw??? Bo ja mam zamiar byc przed kompem.
Od Gosi: Nie tylko ty moja słodka ;))

FunClub

Narazie w FunClubie może pisać Ewa i Ja. Nad Martą pracuję. ; // Hmm... Dlaczego jak próbuję Cię zaprosić jest błąd w systemie?

Ponieważ zaciekawiły mnie . . .

Ponieważ zaciekawiły mnie wasze komentarze dot. Fun Clubu. Postanowiłam taki założyć. Serdecznie wszystkich na niego tak jak i Was dziewczyny zapraszam. Oto link:
Skusicie się ?

Wow! Lecimy do góry!

No proszę! Same dobre newsy. Tylko spójrzcie:


Tygodniowy przegląd

Miesięczny

Zasięg (Nawet ktoś z Chorwacji nas czyta)

środa, 29 grudnia 2010

Problemy czytelników

Mamy do Was propozycję:
Czy dręczą Was problemy???
Jeśli tak to spróbujemy Wam pomóc. Piszcie na do nas maile to wspólnie poszukamy rozwiązania.
Marta, Ewa i Gosia
Szalone BF'ki

Od Gosi : To wspaniały pomysł ! Możecie pisać swoje problemy do którejś z nas na e-mail . Info o nas można znaleźć w zakładce "Kontakt z autorkami". A ja już zakładam nowe zakładki ^.^

Pytanie

Mam pytanie:Czy zgadzacie się na straszne historie ???
Wrazie nieporozumienia pytajcie w komentarzach odpowiemy na wszystkie pytania.

Coś nas mało!!!

Zaczynacie mnie wnerwiać jest bardo mało komentarzy i tylko jeden od anonimowego ,a reszte piszemy sobie na wzajem z dziewczynami .Czy to jest normalne? Moim zdaniem nie !!! Wiec weście się w garść i piszcie komenty ale nie załamujcie nas !!!
A i mam jeszcze jedną sprawę co miesiąc będziemy umieszczać na blogu straszne historie , ale proszę was wysyłajcie opowiadania na konkurs. Na dole e-maila piszcie imię, miasto, z którego pochodzicie oraz swój wiek.
Wrazie nieporozumienia prosimy o pytania w komentarzach o konkurs.

Coś nowego na blogu

Konkurs!
Konkurs na historie w 3 kategoriach:
- komedia
- romantyzm
- horror
Najlepsze opowiadania umieścimy na blogu
E-mail, na który macie je wysyłać podamy za kilka dni.

wtorek, 28 grudnia 2010

Prześladowca

Wiecie, że Ewa mi mówiła o pewnym kłopocie:

Jest taki chłopak, w którym się zabujała i okazuje się, że jak tylko chce pogadać na GG to pisze do niej jakiś facet co ma tak samo na imię jak ten, w którym się buja. Albo jak ogląda TV to jest Film o chłopaku, co ma też tak na imię. Co o tym myślicie?

Piszcie komentarze!  

Czy skończyć z blogiem?

Siema mam kilka spraw dotyczacych naszego bloga. Piersza sprawa jest taka  komu sie podoba ten blog, a komu nie? A druga sprawa jest taka jeśli nie bedziecie wchodzić na bloga częściej to go usuniemy.

Głosujcie! W komentarzach tego posta tak jeśli Wam się podoba, a nie jeśli mamy z nim skończyć. Jeśli napiszecie nie, to napiszcie też dlaczego. Postaramy się zmienić rzeczy przez Was nielubiane, ale pod warunkiem, że napiszecie na co by je wymienić.


Znowu szkoła

W poniedziałek znowu trzeba będzie iść do szkoły, a potem czekać aż zaczną się ferie. Niestety to co fajne zawsze szybciej mija, a szkoła ciągnie się w nieskończoność. Na szczęście 6 stycznia jest Święto Trzech Króli i większość szkół ma wtedy długi weekend. ;-)

poniedziałek, 27 grudnia 2010

Mało wejść

Gosia zgadzam się z Tobą. Teraz już mało osób wchodzi na bloga, ale nie liczba wejść ciągle rośnie. I to z minuty na minutę.
Mam prośbę do czytelników:
Powiedzcie znajomym o istnieniu naszego bloga!
Witam fanów bloga!
Co tam słychać? Nie nudzi Wam się bez szkoły? Ja nareszcie mam trochę spokoju, chociaż trochę mi brakuje kolegów i koleżanek z klasy. A Wam?
PS Gdzie spędziliście Wigilię?

Po co sięę oszukiwaćć . ?

Do cholery , co my sobie myślałyśmy zakładając blog . ? Nawet taki Kuba czy Kinga na niego nie wchodzą . Dziewczyny coraz poważniej myślę o jego usunięciu . Ehh . . . te bachory (nie mówię o Kindze i Kubie) nawet nie raczą nas odwiedzić . A tak a propos zapraszam na bloga MeAndMyStardoll.ocom.pl i zachęcam Ewę żyby wreszcie coś na nim napisała . ; ))

Fajny dzień

Co tam u was? Sory, że nie pisałyśmy, ale każda z nas ma dużo nauki. Teraz w przerwie świątecznej będziemy częściej pisać. ;-)
PS Jakie dostaliście prezenty pod choinkę???

piątek, 12 listopada 2010

Co u was ?

Co u was ??? Bo u mnie nic nowego oprócz tego że się zakochałam . Coś mało nas na tej stronie wchodzie i rozpowiadajcie że jest taki blog.!

piątek, 22 października 2010

Projekt : balanga !

No okey, ludność z mojej budy wie, że w środę była dyskoteka z okazji Dnia Chłopca :)). No więc to, że sobie była to wiadomo, ale dlaczego o tym piszę ^.^ (Ewa się domyśla, tak kotek nie marnuj czasu na czytanie, bo wiesz o co c'mon). Coś się wydarzyło alle to już my privaty sprawa ^.^!!!
W szatni klasy 6 C, chłopak, który mi się verry podoba powiedział mi, że się we mnie kocha. Nie wiem do końca czy prosił mnie o chodzenie, czy o bycie przyjaciółmi. To dość zagmatwana sprawa :-/... (To w takim razie po co mi to mówił?!) Ale po mimo wszystko jest exxxtra!

sobota, 16 października 2010

Coś słaboo.

Uu.! Coś słabo z naszym blogiem :/ . Ludzie ja Was nie rozumiem ! Dlaczego nie wchodzicie na naszego bloga?! (Was dziewczyny też się to tyczy) Okey, przyznaję ja też długo nie wchodziłam :( Przepraszam... Właściwie . . . kogo ja przepraszam ?! Przecież nikt bloga nie czyta. Dziewczyny chyba nie ma sensu dalej go prowadzić . . .


_______________________________________
To tyle jeśli chodzi o ochrzanianie. A jeśli chodzi o to co mi się dziś przytrafiło, to . . . Nic tak w sumie. Chyba, że . . . Oki, coś jednak było. Poszłam po książkę do księgarni, zrobiłam nagłówek, zresztą go widać :), no i jeszcze 'przemalowałam' blog :)). A może JEŚLI KTOŚ wejdzie napisze co jemu się przydarzyło ?

sobota, 18 września 2010

Cześć!

Cii . . . Nie mówcie nic nikomu, że tu jestem. Jest późno a ja na komputerze jeszcze jestem! Czyż to nie dziwne, dziewczyny ? Zwykle schodzę z niego o wieele wcześniej. A co tam u Was ? Chyba nikt nie czyta naszego bloga :( Nie ma obserwatorów, oprócz nas samych. Może trzeba powiedzieć innym o naszym blogu ? Co wy na to ? No to ja zwiewam. . . Papatki :p

sobota, 11 września 2010

Hejka!

Co tam u Was? Jak spędziliście dzień? Ja dzisiaj byłam na imprezie u koleżanki, było świetnie :). Chociaż nie było żadnych chłopaków i tak się bawiłyśmy świetnie XD. Jadłyśmy pizzę, oglądałyśmy filmy i grałyśmy w karty, moja koleżanka była zwiedzona, bo było nas tylko trzy :(

piątek, 10 września 2010

Już po METAMORFOZIE!

Już po metamorfozie, co o niej sądzicie ? Dość szybko się z tym uporałam, ale najtrudniejsze było wybranie tła, żeby pasowało do każdej z nas. Ufff... Ale na szczęście już po wszystkim :)

PRZED:
[Kliknij aby powiększyć]

PO:
[Kliknij aby powiększyć]

METAMORFOZA!!!

Wszyscy, którzy wchodzili regularnie na naszego bloga, wiedzą jak wyglądał. Teraz postaram się zrobić WIELKĄ METAMORFOZĘ! Oceńcie czy wam się podoba, a dla tych którzy nie widzieli go przedtem zrobię screen, który ułatwi Wam ocenienie nowego wyglądu. ;)

[Kliknij aby powiększyć]

wtorek, 31 sierpnia 2010

Znowu pada

Dziś cały ranek obficie pada, mam dość ! ! ! Dlaczego ostatni dzień wakacji musi być taki ? To wielkie rozczarowanie, nie sądzicie ? Teraz z chęcią bym wyszła na dwór pograć w piłkę. Zdjęcia z ponad tygodnia, które chciałam Wam pokazać, jeszcze do mnie nie dotarły :( . Ale postaram się je jak najszybciej zamieścić. No niestety, rok szkolny i będę musiała przestać pisanie regularnych notek, nie gniewajcie się! Teraz muszę się skupić na nauce. Chociaż przez pierwszy tydzień będę może pisać noty, ale nie obiecuję. A wy? Będziecie odwiedzać nasz blog?
PAPA! Może jeszcze dziś coś skrobnę!

poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Cześć tu Gosia!

Mam na imię Małgosia!
To jest nasz drugi blog, będziemy go prowadzić razem z : Martą i Ewą
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Proszę dodawajcie się do obserwatorów i komentujcie posty !
!!! Dziękuję !!!

Dobranoc w ten zimny wieczór!!!

Wreszcie mogę do was napisać najpierw może się przedstawie mam na imię Ewa . Chciałam wam powiedzieć jak i również pokazać (ale niestety nie moge ,bo marta ma wszystkie zdięcia)jakie w te wakacje zrobiliśmy ładne zamki z piasku (zrobiliśmy je  z Martą,Gosią,Kubą i Kingą)dobra kończe jutro do was napisze. Papatki!!!Czy wam też się nie chce iść do szkoły???